Grom ga bukvalno izuo iz cipela!

Šon O’Konor, iz oblasti Koveta, izašao je u dvorište svoje kuće da grabulja lišće.


Jutro je naizgled bilo vedro, kad je iznenada čuo glasan prasak.

"Zvučalo je kao da je palo drvo. Udar me odbacio na put i bukvalno me izvukao iz čizama", ispričao je on.

Dezorijentisan nakon događaja, O’Konor je prvo pomislio da je drvo palo na njega, dok nije vidio čizme kako se puše.

"Kad sam vidio svoje čizme na drugoj strani puta i čuo grmljavinu, shvatio sam da me je pogodio grom", rekao je on.

Kad je došao sebi, O’Konor je prvo pozvao svoju ženu i ispričao joj šta mu se dogodilo. Ona je mislila da pretjeruje, dok joj nije poslao snimak scene na putu. O’Konor je zatim završio u bolnici zbog nepravilnog rada srca.

O’Konor je kazao da je zahvalan što je živ, ali da sada brine šta će mu donijeti sljedeći dan.

"Iako nema naučnih dokaza, većinu ljudi koje je udario grom – udari još jednom. Pitam se kako ću se osjećati kada sljedeći put bude oblačno a ja potrčim da uzmem poštu iz sandučića ispred kuće", rekao je O’Konor.







zanimljivosti

Post A Comment:

0 comments: